nojahjulia

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

VARMT D;

Av Julia - 25 juli 2014 18:14

HÄJJ
Det är jättevarmt ute D; Förut va det 47 grader i solen DD; rekordet i skuggan är väll typ 38... Har för mig att min pappa har sagt det men är inte säkert xD Här hemma har vi haft 32 grader :D Tror inte att nästa sommar kommer vara såhär varm, SÅ PASSA PÅ ATT SOLA SMÅ YNKLIGA BARN 8D. K ksk inte ynkliga.. BTW VAD BETYDER YNKLIGA? 8D vet Nt det... Iallafall.. jag är hungrig o.o Asså jag har så dåligt minne! Har jag ätit kvällsmat? o.o I DONT KNOW D; MST fråga pappa xD tror inte det.. Orka fråga D'; JAG FYLLER ÅR SNART FÖRRESTEN! :D 12 år c8 om 32 dagar, 26 augusti cx MÖHÖHÖHÖ , Det är mitt onskefulla skratt c:< Okej jag spårar ur här känner jag.. o.o VART ÄR VI PÅVÄG?! DURUURUR I DEN HÄR STADEN SÅ, Jag menar.. 49 % c: BLOGGAR MER SEN, HEJDÅÅÅ ALLA SMÅ NOJISAR!! (Fans fast nojisar xDD)

Skulle bara visa THE FINA SOL! ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 9 augusti 2014 10:53


HEJJ! I mitt förra inlägg fråga jag om seriösa eller inte seriösa inlägg och det blev oavgjort ! :OO SPÅÅNNANDE ASSÅÅÅ NEJ MEN då tänkte jag göra vartannat inlägg seriöst och det andra OSERIÖÖÖST!!!! SÅ JAAAAAA... DETTA FÅR BLI DET OSERIÖSA DÅ JA . ...

Av Julia - 1 augusti 2014 20:35


HALOJJ!! I detta inlägg tänkte jag vara mer "seriös" 8D men jag vet inte om jag ska bli seriös på min blogg eller skriva om Batman O bananer O sånt 8D Men kommentera för oseriösa inlägg! ^^ Och gilla för mer seriösa inlägg c8 Iallafall sitter här un...

Av Julia - 29 juli 2014 10:47

GOMÖRGÖN ALLA! DET FINNS ONDA BANANER DÄR UTE D:< AKTA ER! ANNARS BLIR NI BANANMOS SOM SLÄNGS I GRÖNA PÅSEN SOM FRAKTAS TILL EN FABRIK SOM BRÄNNS UPP SOM BLIR TILL ASKA SOM FRAKTAS TILL EN FABRIK DÄR NI BLIR DET SVARTA PÅ ETT LJUS SEN SÅ ELDAS NI OCH...

Av Julia - 28 juli 2014 17:29

HEJSAN! SORRY FÖR DÅLIG UPPTADERING MEN BATMAN KOM O HÄLSA PÅ O JAG KUNDE LIXOM INTE MOTSTÅ :CC HAN LÄRDE MIG NÅGRA TRIX C:< HAAJJJA!!! *välta ner en kruka* >:C DET VA NT JAG! DET VA KRUKAN, HEN ÄR JU SÅ ÖMTÅLIG! D:< "NEJ JAG ÄR TÅLIG, MEN M...

Av Julia - 27 juli 2014 11:32

Godmorgon alla NOJISAR! Klockan är över 11, jag sitter här i sängen ch undrar.. Hur fick jag tandkräm på mitt långfinger?..Asså WEEIRD. IALLAFALL så vill jag ha kakor, choklad kakor, det finns här hemma men de är inte öppnade :c Alltså om jag tar kom...

Presentation


HEJJ & VÄLKOMMEN TILL MIN BANANA SPLIT BLOGG, NEJ MEN HEJJSAN! BLOGGAR OM MY LIIIIFFFEEE AND MSPPP. HETER NORA22C DÄR ADDA x3 DET VA ALLT FÖR MIG! BYE ;D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Data MUUS

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards