nojahjulia

Alla inlägg under augusti 2014

Av Julia - 9 augusti 2014 10:53

HEJJ!
I mitt förra inlägg fråga jag om seriösa eller inte seriösa inlägg och det blev oavgjort ! :OO SPÅÅNNANDE ASSÅÅÅ NEJ MEN då tänkte jag göra vartannat inlägg seriöst och det andra OSERIÖÖÖST!!!! SÅ JAAAAAA... DETTA FÅR BLI DET OSERIÖSA DÅ JA . HAR TAPPAT MER UNIKA BESÖKARE DDD; Julia ledsen :c nu har jag bara 8 unika besökare :C Förut hade jag 67 :( FÖRSTÅR NI HUR LEDSEN JAG ÄRÄÄÄÄRÄR??!?!?!?!??!?!?!!!? Sprid MIn blogg ELR ngt så kollar jag in din blogg eller ngt, HEJDÅÅÅÅ MIN FARBROR ÄR HÄR HAN SITTER O ÄTER FLINGOR.. MEN AJAX HJDÅÅÅÅÅ C:

Molly C:

Av Julia - 1 augusti 2014 20:35

HALOJJ!!
I detta inlägg tänkte jag vara mer "seriös" 8D men jag vet inte om jag ska bli seriös på min blogg eller skriva om Batman O bananer O sånt 8D Men kommentera för oseriösa inlägg! ^^ Och gilla för mer seriösa inlägg c8 Iallafall sitter här under ett sånt kallat tält och myser med ljus utomhus.

Det finns en soffa oxå, men det har jag inte bild på cx Iallafall så KOMMENTERA NU ELLER GILLA!!!! C: GILLA GÖR NI GENOM ATT TRYCKA PÅ GILLA HÄR NERE, HEJDÅÅÅ 8D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJJ & VÄLKOMMEN TILL MIN BANANA SPLIT BLOGG, NEJ MEN HEJJSAN! BLOGGAR OM MY LIIIIFFFEEE AND MSPPP. HETER NORA22C DÄR ADDA x3 DET VA ALLT FÖR MIG! BYE ;D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Data MUUS

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards